söndag 31 maj 2009

Fototriss: Något kärt, något tryggt och något varmt


Veckans fototriss består av tre bilder, en ska föreställa något kärt, en något tryggt och en ska symbolisera något varmt. Jag valde tre bilder på min systerson som jag träffade idag när vi gratulerade mamma på Mors dag.

Den första bilden föreställer något kärt. Här har min systerson passat på att krypa upp i min stol då jag rest mig och jag frågar "Vems är stolen?".


Bild nummer två står för något tryggt. Och vad är väl tryggare för ett barn än dess mor?


Min systerson utstrålar verkligen en otrolig värme när han ler. Det lyser upp hela ansiktet.

3 kommentarer:

lilalili sa...

En underbar liten kille och vackra bilder på honom! Den första bilden blir min favorit!
Hoppas du får en skön vecka! Kramis

Cina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Cina sa...

Vilken härlig tolkning på temat. Jag gillar första bilden bäst!