söndag 14 april 2013

52 veckor - vecka 15 (8-14/4)



Den här veckan har jag jobbat för fullt men det blev ett litet avbrott i mitten av veckan för ultraljud. Allt är bra med fostret i magen visade det sig och nu har vi namnbryderi. I slutet av förra veckan (som egentligen inte hör till den här veckan insåg jag nu när jag redigerat ihop bilderna) var vi och gick vid en del av sjön Aspen som jag inte sett förut, Goråsbergen. Ett populärt ställe för bergsklättring visade det sig.

Till helgen tog vi det ganska lugnt. På fredagen var det full snöstorm både när jag skulle åka till jobbet och hem igen. Sambon var och handlade, eftersom vi behövde lite mer grönsaker till kvällens glasnudelsallad, och kom hem med vackra fredagsrosor. Mycket uppskattat. På lördagen blev det mest hemmafix - städ och tvätt. Det var en ganska gråtråkig dag så det kändes inte aktuellt med någon utflykt. På söndagen däremot besökte vi Naturhistoriska museet och nu har vi årskort till flera av Göteborgs museer så det blir säkert fler kulturupplevelser framöver.

Inga kommentarer: