söndag 3 januari 2010

Önskelista

Det här är saker som jag önskar mig just nu:

* Objektiv Canon EF 70-200/4,0 L USM - se Cyberphoto

* Ekelunds löpare 35x140 cm. Vackra linnedukar med olika motiv. Vi har motivet "Poppy" idag. Det finns många som är lite för bjärta för min smak men jag tycker om "Chakra", "Desiree", "Feststämning", "Floral", "Hepatica", "Hoya", "Lindelöv", "Näsor", "Relief" och "Vildtulpan".

* TV-kort USB 2.0 som ska fungera för gränssnitten PAL (analog) och DVB-T och helst ha en pålitlig och lättskött mjukvara.

* Sjuksköterskeur, dvs en klocka som man fäster i kläderna och inte har runt handleden. Någon enkel, stilren variant.

* Turboflame Arc tändare (matt), finns på Bagaren och kocken (har även butik i Göteborg.

Ja, det var det jag kom på just nu. Fyller på när jag kommer på något mer.

Inga kommentarer: