fredag 15 januari 2010

Iphone


Jag har haft så lite att göra den senaste veckan att jag absolut inte har fått något gjort heller. Men kanske behöver jag en liten tid med att bara kolla på tv, spela spel och slappa innan den verkliga verkligheten börjar. Jag har nämligen tagit examen från min långvariga utbildning och ska snart börja arbeta. Innan dess har jag en stunds ledighet, vilket är väldigt skönt.

En av mina examenspresenter var större delen av kontantinsatsen till en Iphone, som jag fick av min sambo. Underbar grunka som man kan ha till det mesta. Numera har jag tillgång till internet nästan var jag än befinner mig vilket är otroligt praktiskt, i synnerhet som jag snart ska börja veckopendla. Man kan streama radio- och tv-program på bussen eller i bilen och kan använda telefonen som gps. Jag är barnsligt nöjd med den.

Bilden ovan är tagen med Iphone-kameran och är i och för sig av ganska kass kvalitet men man kan inte få allt. Jag är bara glad att ha en telefon med fotomöjligheter eftersom kameran på min förra telefon var trasig.

Inga kommentarer: