söndag 24 januari 2010

Fototriss: Klara, färdiga, gå!


Tack för kommentarerna på förra veckans fototriss! Alltid skojigt när folk kommenterar även om jag inte hinner svara direkt.

Den här veckans Fototriss har temat Klara, färdiga, gå! Idag tog vi till vara på det fina vädret och traskade hela vägen över en sjö.

I början av vägen var vi klara att gå, sedan var vi färdiga när vi kom till andra sidan och så mötte vi människor som var mer "gåiga" än vad vi var trots att de skidade och vi gick. Så ... klara, färdiga, gå!



9 kommentarer:

cat sa...

Ser väldigt vackert ut även om det också ser kallt ut:) En fin triss med härlig vinterljus i sig. Tycker om första bilden mest för det ser ut som om isen fortsätter i all oändlighet.

Princexswe sa...

Vackra vinterbilder du bjuder på i din triss. Den första bilden blir min favorit.

Anni sa...

ååå jag vill se de där platserna i sommarskrud...

Jah Hollis sa...

Fina bilder som blev till en bra triss.

Ingalill sa...

Vilket vackert båthus :)

Pialotta sa...

Underbar promenad förstår jag.. här är vi sjuklingar idag oxså, men en promis blir det säkert för mig oxså denna härligt, soliga dag i Skåne.. finfint bildsvep:-)

Anonym sa...

Mysiga bilder från ett vackert vinterland-

Kjell E sa...

Fina vinterbilder.
Tror att många, i alla fall här söderöver, har kunnat ladda med vintermotiv för flera år framåt.

Ingrid sa...

Fina bilder på temat.
Sista bilden där har hon verkligen kommit igång
Kram Ingrid