söndag 29 november 2009

Fototriss: Bokstäver


I veckans Fototriss är temat Bokstäver. Jag passar på att visa den nya väggprydnaden som jag fixat till vårt sovrum.

Efter att jag kommit på att jag ville ha ett gammalt fönster på väggen över våra sängar så tog det ett bra tag innan jag till slut hittade och kunde köpa ett som jag tyckte om. Och innan jag bestämt mig för vad jag ville göra av det. Tygbokstäverna SOV var mer som en temporär lösning, det går att ändra på senare. Men det blev rätt okej. Tyget kommer från en sarong som jag köpte i Malaysia och färgerna passar väldigt bra in med vår fondvägg.



3 kommentarer:

V.I.C.K.I.S. sa...

Vilken fin vägg dekoraiton du gjort! Gillar foto nr 2 bäst!

Pialotta sa...

Trevlig tavla som har sitt budskap med rätta i sovrummet:-) Tvåan i vinkel gillar jag.. är en vinkelfotograf själv;-)

Jah Hollis sa...

Fin väggdekoration.
Någon sådan uppmaning behövde inte jag när jag kom hem från jobbet i natt. Jag har sovit minst nio timmar.