lördag 3 oktober 2009

Dalahästar intar hemmet


Med tanke på att jag har en sambo från dalarna så borde vi i alla fall ha någon dalahäst i hemmet. Och det här servettstället från Spegels fastnade jag för för ett tag sen. Jag tittade och tittade i butiker jag besökte men hittade det inte. Så till slut fick jag beställa det från en internetbutik. Jag hittade servettstället hos Karins Favoritbutik och beställde det efter noggrant övervägande.

När jag öppnade paketet blev jag mycket positivt överraskad. Det låg nämligen 20:- däri ... fraktpengar som jag fick tillbaka. Jag som tagit frakten som en fast avgift.

Fint är det i alla fall tycker jag. Och servetterna från Ikea tycker jag också om, även om vi mest använder hushållspapper.

1 kommentar:

FURNISH.etc inredningsblogg sa...

Vilken läcker servetthållare. Dalahästar är så fina! Schysst kontrast att sätta in i ett mer modernt hem. Me like!

Vad kul att du är med o tävlar på min blogg. Kram Emmy