onsdag 8 juli 2009

Slätthult i vår hall


Idag besökte vi Ikea för att titta på tyg och köpa lite grejer till vår relativt nyrenoverade hall. Jag har inte hunnit göra så mycket där sedan vi målade om den men nu var det dags att införskaffa lite färgklickar.

Det var inte alls planerat men när jag fick syn på den här väggdekorationen (Slätthult) så tänkte jag att den skulle kunna funka i hallen. Jag är inte helt förtjust i de andra varianterna av Ikeas väggdekorationer som jag sett men den här tyckte jag var ganska fin. Dessutom med små små färgklickar i. Det som är bra är att den är så enkel att ta bort när man tröttnar på den. En detalj som min sambo säkert uppskattar ...



4 kommentarer:

Kerstin sa...

Vad snyggt det blev. Praktiskt med sånt som är lätt att ta bort när man tröttnar. :)
Ha det gott.

Malin sa...

vad snygt det blev! En liten färgklick! Sitter din slätthult som den ska? min bara trillade ner hela tiden...suck. Ville inte fästa. Kram

Maria sa...

Än så länge verkar Slätthulten sitta ordentligt på plats. Den klistrade fint vid väggen när jag satte upp den, trots att jag fick ändra på vissa av bitarnas läge några gånger innan jag var nöjd.

Dahlarna sa...

Vad fint det blev! Tack för tipset om lampa! Den hade jag glömt bort att den fanns... Vi har den stora turkosa. Gillar skenet från den. Ska absolut kolla upp den lilla rosa eller vita! Ha en fortsatt mysig helg! KRAM!