söndag 12 juli 2009

Fototriss: Siffror


Temat i veckans Fototriss är siffror. Det här är den sjunde veckan jag är med. Det tänkte jag inte alls på när jag valde att ha siffertemat 7.

Ännu mer passande är att jag knep sjundeplatsen på fototriss-sidan med det här inlägget. Det var också en slump, även om jag inte kunde motstå att länka inlägget innan det var helt klart.

I mitt fototriss finns en brevvåg, ett objektiv och bokeh (se länk), där ljuset kommer från en fönsterlampa, dess reflektion i fönstret och en gatlykta utanför.



12 kommentarer:

Dahlarna sa...

Fina bilder med 7:or i! Ha en bra dag!

lilalili sa...

Fina bilder i din triss.
Ha en skön söndag - det tänker jag ha ;)

Ingalill sa...

härliga bilder, 1 blir favo :)

princexswe sa...

Jag blev rätt fasinrad av den sista bilden. Läste ditt inlägg om Bokeh och det verkar kul att hålla på med.

Anna tassar in.. sa...

Första bilden fastnar jag för..cool...härlig triss.

Pia sa...

Kikar in på siffrorna!

Ulrica sa...

En 7-sig triss:)

Moa sa...

Denna triss gillar jag, framför allt bild 1 och 2...

cat sa...

En jättetrevlig tolkning av temat:)
Gillar första bilden bäst.

Lissen sa...

Den första bilden, blir min favorit 7:a1
Ha det gott!

Ninni sa...

Snyggt! Gillar din bild av brevvågen allra bäst!

Anonym sa...

Den första bilden var riktigt häftig!