söndag 30 november 2008

Första advent


Jag har precis tittat i min kalender och konstaterat att det bara är tre veckor kvar tills jag får lite julledighet. Tre veckor! Nästan ingenting!

Idag blev det ett besök på Ikea. De hade inga skruvar där till vår Expedit men beställde dem hem till oss så de kommer i veckan. Naturligtvis passade jag på att handla lite också. Det var fullpackat med folk och de höll på att bygga om så det blev ett ganska kort besök. Men bland annat fick ett par paket med minijulkulor följa med hem. De var ju så söta!


Dessutom köpte jag kompletterande julkulor i silver till det här fatet som pryder vårt vardagsrum. De lilasvarta kulorna har fått vänta länge på att få komma fram. Sedan förra årets efter-jul-rea på Ikea faktiskt.

3 kommentarer:

Linda -Galleri Palla sa...

Ahhh, fräsiga kulor! Jag har också mina mini utplacerad i diverse arrangemang :)

A home far away sa...

Hoppas att du haft en fin advent och visst har IKEA mycket fint!

Ha en fin vecka
Kram Gunilla i Singapore

Maria sa...

Minikulorna väntar fortfarande på att finna en plats i hemmet. En gång hade jag dem i en liten en. Lagom storlek för den var det :)