fredag 10 oktober 2008

Dammsugardags


Äntligen har vi en riktig dammsugare! Vår gamla pyttelilla har jag haft sen jag flyttade hemifrån (för snart tio år sen ...) och var främst avsedd för en liten studentlya. Det var någon vecka sen vi köpte den här men idag var första gången jag testade att använda den. Under tentapluggande hinner man inte städa (om man inte tentapluggflyktar förstås) men nu är tentan över och jag har tröttnat på skräpet som ligger överallt.

Den funkade alldeles utmärkt förresten! Så himla snygg är den kanske inte men den suger bra! (Hehm ...) Faktiskt så ägnade vi en god stund åt att testa olika dammsugare på Mediamarkt. Jag hade läst en hel del bra om Electrolux ultrasilence men den kändes alldeles för plastig. Den här gillade vi däremot direkt, det var praktiska tillbehör till den och dessutom har den fått bra betyg i tester.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Maria; Tack så mycket! Kul att höra att du tycker att sovrummet ser stilrent och vilosamt ut! Det är precis det jag vill. :) Stilrent utan att bli stelt om du förstår? :)


Ha en mysig Lördag! /Malin

Inspiration & desgin

Unknown sa...

Maria; Tack så mycket! Kul att höra att du tycker att sovrummet ser stilrent och vilosamt ut! Det är precis det jag vill. :) Stilrent utan att bli stelt om du förstår? :)


Ha en mysig Lördag! /Malin

Inspiration & design

Maria sa...

Förstår precis. Det ska inte se ut som i ett visningshus utan ändå vara personligt och mysigt. Och det är det ju!