måndag 18 mars 2013

52 veckor - vecka 11 (11-17/3)



Den här veckan har jag börjat få lite vårkänslor, även om det fortfarande är ganska kallt. När solen skiner längtar jag verkligen ut. Jag får sällskap av sonen som sover i barnvagn medan jag promenerar och fotograferar. Det blev en promenad längs gamla järnvägen intill Lärjeåns dalgång och på fredagen tog jag en liten promenad vid Nääs slott och passade på att fotografera fåglar. Det var ett par plusgrader och solen värmde till och med lite grann så det var inga problem att stå still en lite längre stund. Det var annat än när det var tio minusgrader.

Under helgen fick vi hjälp med barnpassning när vi var och tittade på Chess på Göteborgsoperan. En väldigt bra föreställning som var över förväntan. Artisterna hade fantastiska sångröster och det var väldigt lätt att följa med i storyn. Framför allt scendekoren var imponerande.

Inga kommentarer: