tisdag 28 december 2010

Julafton 2010


Vi firade en trevlig jul med min familj i år. Varannan gång åker vi till sambons föräldrar men hos oss är det lite mer action med en 14-åring och en 5-åring och en liten bebis som vill ha uppmärksamhet.

Paketet ovan innehöll ett sällskapsspel till min 14-åriga systerdotter. Jag fick improvisera lite med julklappsinslagningen eftersom det var den klapp vi slog in sist.


Jag brukar göra en julgrupp varje år och ha med mig till värdarna. I år blev det en lila och en vit hyacint. Från början köpte jag en minijulstjärna men den dog.

Årets gran var ovanligt vacker och fyllig. Pappa och jag hjälptes åt att klä den kvällen före julafton.


Vädermässigt var det en helt perfekt jul. Snö, kallt och strålande solsken på dagarna. Det är vi inte bortskämda med.

Inga kommentarer: