söndag 11 juli 2010

Fototriss: Så här ser det ut där jag är idag


Veckans Fototriss har temat "Så här ser det ut där jag är idag". Nu råkade jag ägna en bra stund åt att befinna mig i makroland just idag men insektslivet i vår gräsmatta är ju också en del av min omgivning. Man kan dessutom se att vinbären börjar mogna på första bilden.




Kastar in en bonusbild på en minihoppa. Jag har insett att vår gräsmatta är alldeles full av de små liven som inte är mer än några millimeter långa. De är nästan osynliga tills de skuttar till.

5 kommentarer:

Lena Rollmar Kårén sa...

Stiliga bilder!

Ma.links sa...

Sjukt bra bilder!! Gillar den vita. GRYMT!

Christer sa...

Häftigt! Flugor blir inte trevligare på nära håll direkt...

Gammelsmurfen sa...

WAO! Mycket fina bilder!!

Hans af Ekenstam sa...

Jättefina bilder, tur att krypen inte känns så stora i verkligheten.