söndag 28 februari 2010

Fototriss: Guld


Guld är temat för veckans Fototriss. Ett OS-guld var ju vad curlingdamerna tog hem efter en spännande match. Jag satt faktiskt uppe och kollade på den. Tills de förlorade poäng i nionde omgången och jag trodde att det var kört. Jag grämer mig fortfarande över att jag stängde tv:n och lade mig istället för att fortsätta titta på matchen ...

En vit tulpans gyllene centrum, ett armband och ett guldigt (och rostigt) lock på en burk som innehåller det svarta guldet.



4 kommentarer:

anki sa...

vackra bilder :) guldigt så det förslår,,, bra tolkat

ha en skön kväll

mimmi sa...

En bra tolkning av temat och bra bilder :)

Lena sa...

Fina bilder, gillar den första... ;)

Jah Hollis sa...

Du missade ju det bästa i curlingen.
Det blev i alla fall en bra triss. :-)