fredag 15 augusti 2008

Badrumsskåp

En av de första sakerna som jag fick för mig att måla i sommar (efter att vi målat om ena altanen) var vårt badrumsskåp. Sedan vi flyttade in har det funnits där i badrummet. Och retat mig. Lackad furu. Jag kunde inte vänta på att det skulle försvinna.


När jag väl insett att det kommer att dröja innan vi byter ut badrumsmöblemanget, på grund av kostnaden, så fick jag en dag för mig att helt enkelt måla om det. Vitt, som på altanen. Det blev mycket bättre och hela badrummet blev ljusare. Mycket lyckat.

Något jag också är nöjd med är organisationen i skåpet. Innan låg allt huller om buller men efter att jag målat om det så satte jag in fyra plastlådor och ett par minikrukor där man kan lägga allt smått. Nu har allt sin plats och det är lättare att hålla ordning.

Inga kommentarer: