söndag 26 oktober 2014

Fototriss: Djup

djup1

Det är åter dags för Fototriss och den här gången är temat Djup. Jag har försökt att skapa djup i mina bilder med perspektiv och linjer. Den första bilden är på efterhängsna får på en lantgård vi var på idag, den andra bilden är från promenaden runt lantgården och den tredje är från Universeum i Göteborg.

Den här gången är det också tävlingsdags, för att vara med ska man länka till en produkt på Coolstuff som man gillar. Jag föll lite för den här grönsaksskäraren. Kanske skulle den få mina barn att äta mer grönsaker.

djup2
djup3

6 kommentarer:

Mias Mix sa...

Jätteläckra bilder! Faller pladask för de söta fåren :)

Spanaren sa...

Fina bilder!
Tycker om att se på får så den bilden vann mitt hjärta helt/ kram

irene sa...

Superfina foton!

Anna-Lena sa...

Gillar också fåren bäst. Men fina bilder alla tre.

Freja sa...

Vilka fina och varierade bilder! Visserligen älskar jag att besöka Universum, men de söta och nyfikna fåren blir nog min favoritbild ändå!

cissi sa...

Vilka söta får! De ser ut att ha stannat för att du ska hinna ta en bild!